SEO Freelancer Szczecin
SEO jest najpopularniejszym cyfrowym kanałem marketingowym w porównaniu z innymi platformami. Wynika to z ponad 7,6 miliona wyszukiwań w Google dziennie, a 70% konsumentów chce dowiedzieć się o produktach poprzez treści, a nie tradycyjne reklamy. Firmy szybko dostrzegają korzyści płynące z SEO, przy czym 82% marketerów aktywnie korzysta z content marketingu, a 24% z nich chce zwiększyć wysiłki w zakresie SEO.
Przyciągaj więcej klientów
Generowanie większej liczby klientów jest jedną z głównych zalet SEO. To dlatego, że optymalizacja wyszukiwarek jest taktyką marketingu przychodzącego. Potencjalni klienci szukają rozwiązań online i już są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, więc łatwiej jest ich przekonwertować na płacących klientów. Widoczność organiczna ma również niższe koszty bieżące w porównaniu z płatnymi reklamami. Po wykonaniu początkowej pracy nad poprawą swojej organicznej obecności Twoja firma może nadal pojawiać się w wynikach wyszukiwania, nawet jeśli tymczasowo ograniczysz wysiłki związane z SEO.
Na przykład firmy, które optymalizują wyszukiwanie lokalne, mogą zawierać słowa kluczowe, takie jak „w pobliżu” i wyświetlać się każdemu, kto w pobliżu szuka rozwiązania. Lokalne pozycjonowanie wymaga również od firm optymalizacji kont Google Moja Firma i tworzenia treści specyficznych dla regionu, co może zwiększyć liczbę konwersji.
Zwiększ ruch w witrynie
Większość użytkowników szuka w Internecie rozwiązań lub odpowiedzi na swoje problemy, a Google uzyskuje miliony wyszukiwań dziennie. Być może szukają najlepszej karmy dla kotów lub najlepszego programu żywieniowego dla ich specyficznych preferencji dietetycznych. Jako właściciel firmy, jeśli przeprowadzasz odpowiednie badanie słów kluczowych, kierujesz odpowiednie słowa kluczowe, aby pasowały do zapytania o to, czego szukają konsumenci i zajmujesz pozycję na pierwszej stronie Google, prawdopodobnie przyciągniesz wielu odwiedzających do Twojej witryny.
Niestety, jeśli kierujesz reklamy na ogólne słowa kluczowe, może być bardzo trudno znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania tylko dlatego, że jest tak duża konkurencja. Wielu specjalistów SEO zaleca kierowanie na słowa kluczowe z długim ogonem, ponieważ mają one mniejszą konkurencję, co ułatwia wysoką pozycję w wynikach organicznych. Ponadto słowa kluczowe z długim ogonem mają 2,5-krotnie wyższy współczynnik konwersji, ponieważ Twoja witryna bezpośrednio odnosi się do tego, czego szukają ludzie.