Pozycjonowanie stron w Częstochowie – mój biznes w wyszukiwarce
Optymalizując swoją wizytówkę w Google Moja Firma. Ten wpis, który pojawia się w wyszukiwaniach lokalnych i konkretnych wyszukiwaniach Twojej firmy, dostarcza użytkownikom szczegółowe informacje o Twojej firmie. Może również zawierać recenzje użytkowników Google. Te recenzje mają kluczowe znaczenie dla budowania wiarygodności, a także napędzania sprzedaży. Kupujący mają duże zaufanie do recenzji, dlatego 80 procent konsumentów twierdzi, że recenzje online zmieniły zdanie na temat zakupu produktu.
SEO napędza wysokiej jakości ruch do Twojej witryny
SEO pomaga również uzyskać więcej wysokiej jakości ruchu w Twojej witrynie. W przeciwieństwie do tradycyjnego marketingu, marketing cyfrowy oferuje narzędzia hipertargetowane. Zamiast płacić za billboard i mieć nadzieję, że Twoi docelowi odbiorcy go zobaczą, wiesz, że zobaczą Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania. Co więcej, docierasz do grupy docelowej w najlepszym czasie. Szukają Cię — nie jeżdżą do pracy ani nie oglądają telewizji — co oznacza, że masz ich pełną uwagę. Oznacza to również, że są bardziej skłonni do działania w ramach wezwania do działania (CTA), niezależnie od tego, czy jest to zaproszenie do skontaktowania się z Twoim zespołem, czy polubienie Twojej strony na Facebooku.
Ta różnica w intencjach użytkownika jest jednym z powodów, dla których 89 procent marketerów twierdzi, że dzięki korzyściom z SEO ma skuteczną strategię.
SEO mierzy Twój sukces prawdziwymi liczbami
Bardzo ważne jest, aby zrozumieć wpływ swojej inwestycji, niezależnie od tego, czy dotyczy to reklamy, czy marketingu. Dlatego jest to ogromny atut nie tylko marketingu cyfrowego, ale także SEO, dzięki któremu możesz monitorować sukces swoich strategii. Najlepsze jest to, że możesz uzyskać dostęp do swoich analiz marketingu cyfrowego w czasie rzeczywistym. Dzięki Google Analytics, a także innym narzędziom do analityki internetowej, możesz łatwo ocenić skuteczność swoich strategii SEO. Kilka wskaźników do monitorowania obejmuje ruch w witrynie, współczynnik odrzuceń, konwersje i czas spędzony w witrynie. Oprogramowanie marketingowe może ułatwić monitorowanie strategii SEO. Może również mierzyć ROI z marketingu cyfrowego, a także zapewniać praktyczny wgląd w kampanię — oba te elementy poprawiają Twoje podejście do SEO.